Elektrosada SINUS PŘEDNÍ – PŘEDNÍ MOTOR – 36V/250W
ELEKTROSADA ELEKTROSPORT SINUS PŘEDNÍ
Sinus je nová řada modulární elektrosady dodávané firmou Elektrosport s.r.o.
Hlavní výhodou této elektrosady je kromě nekompromisní kvality možnost kombinace s libovolným typem baterie a velikostí ráfku.
ELEKTROSADA SINUSELEKTROSADA ELEKTROSPORT SINUS F.
Sinus je nová řada modulární elektrosady, která prošla důkladným testováním a je tak připravena Vás doprovázet na cestách i v náročných podmínkách.
Hlavní výhodou této elektrosady je kromě nekompromisní kvality možnost kombinace s libovolným typem baterie a velikosti ráfku. Díky tomu je elektrosada Sinus vhodná i na přestavby nejen elektrokol , ale například koloběžek, nebo celoodpružených či silničních kol.
ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: je srdcem celého systému a díky svému sinusovému jádru poskytuje motoru tichý a hladký chod. Její operační systém funguje na standardu BAFANG, takže je možno ji kombinovat s velkým množstvím displejů a také provádět její programování pomocí kabelu BBS. Pokud je elektrosada montována s nosičovou baterií, je řídící jednotka ukryta uvnitř case baterie. V případě kombinace s rámovou baterií, nebo nosičovou baterií řady Xenon je použit externí box.
DISPLEJ: na výběr máte hned z pěti displejů. Záleží tedy jen na Vás, který se Vám bude nejvíce líbit a splňovat Vaše požadavky. V základní dodávce elektrosady je kvalitní displej S800. Za příplatek si můžete vybrat libovolnou verzi displeje.
SENZOR ŠLAPÁNÍ (PAS): je standardně montován na pravou stranu pod převodníky tak, aby byl co nejvíce chráněn před vnějšími vlivy. V případě, že to není z nějakého důvodu možné, lze využít speciální adaptér pro montáž na stranu levou. Jedná se o velmi citlivý senzor, který reaguje prakticky okamžitě.
ODPOJOVAČE BRZD: jsou u této sady umístěny v brzdových pákách. Tyto odpojovače jsou určeny pro brzdy typu V nebo lankové kotoučové brzdy. V případě, že budete trvat na odpojovačích i pro hydraulické brzdy, máme v nabídce brzdové páky s odpojovači ZOOM za příplatkovou cenu 2000,- Vzhledem k tomu, že je u této sady použit rychlý senzor šlapání, není použití odpojovačů nutností.
MOTOR: je odlehčený, typu brushless určený pro sinusové řídící jednotky. Jedná se o podobné motory, které využíváme u elektrosad ES POWER avšak určené pro tento systém. Díky tomu je zajištěn tichý chod motoru a dostatečný tah i do prudších stoupání. Motory naplétáme kvalitními nerezovými dráty a to do kvalitních ráfků o velikosti 20″, 24″, 26″, 27,5″, 28″ – motor je vybaven kazetou. V případě potřeby je možné dodat i pro šroubovací vícekolečko.
KABELÁŽ: je velmi odolná a opatřena vodotěsnými konektory. To zajistí dlouholetou ochranu proti vnějším vlivům a maximální odlonost.
AKCELERÁTOR: k této elektrosadě je možnost jako volitelné příslušenství namontovat akcelerační páčku, nebo plyn. V případě použití akcelerátoru však není elektrosada z hlediska zákona určena pro provoz na pozemních komunikacích.
VOLITELNÝ DISPLEJ / AKCELERÁTOR - POŽADOVANÝ TYP PROSÍM NAPIŠTE DO POZNÁMKY V OBJEDNÁVCE:
K ELEKTROMOTORU BUDETE JEŠTĚ POTŘEBOVAT BATERII:
RÁMOVOU
Elektromotory dodáváme zapletené do ráfků o velikosti, 20" / 24" / 26" / 27,5" / 28"
Požadavek na velikost ráfku a typ zadního převodníku prosím napište do poznámky k objednávce.
Výhody pohonu SINUS:
– modulární systém s vysokou kompatibilitou a možností kombinací baterií, displejů a příslušenství
– kvalitní motor s vysokým výkonem a dlouhou životností
– nízká hmotnost a vysoká míra spolehlivosti
– zachování všech převodů, stejně jak je to u normálního kola
– efektivní servis elektrosady
Technické parametry motoru:
Typ: třífázový bezkartáčový s hall sondami (120°)
Napětí: 36V
Výkon: 250W
Počet magnetů: 16
Planetová převodovka: ANO
Počet otáček (max.): 300rpm
Volnoběžka: ANO
Konektor pro rozpojení motoru: ANO
Hmotnost cca: 2,3Kg (bez výpletu)
Montážní šířka vidlice: 100mm
Provedení: přední
Montážní otvory pro kotoučovou brzdu: ANO (6-děr Shimano rozteč)
Rozpojovací konektor: ano
Barva: černá
Řídící jednotka: SINUS kompatibilní s rozhraním BAFANG
Senzor šlapání: PAS kotoučkový na levou, nebo pravou stranu
Senzor brzd: brzdové páky s odpojovacím senzorem, nebo volitelně pro hydraulické brzdy
Kabely: vodě-odolné
Display: C965 nebo volitelný
Dojezd na jedno nabití: 60 až 150km na jedno nabití dle baterie (dojezd závisí na mnoha faktorech – váha jezdce, terén, kopcovitost, nahuštění pneumatik, nastavený asistenční stupeň, výkon jezdce atd…)