Středový motor BAFANG 8FUN 250W

Motory BAFANG / 8FUN MID DRIVE vynikají příznivou cenou a vysokou užitnou hodnotou a maximální mírou spolehlivostiStředový motor 250W přináší optimální rozložení hmotnosti a zároveň možnost využití převodů kola pro motor. Díky tomu lze podřadit na lehký převod a motor vám do kopce pomůže mnohem větší silou.

Odpojovací páky
Gear Senzor

Středový motor Bafang 8FUN je inovovaný systém pohonu, jehož hlavní díly jsou ověřeny mnohaletou praxí a tisíci spokojených zákazníků z celého světa.

 

Motory 8FUN MID DRIVE vynikají příznivou cenou a vysokou užitnou hodnotou a maximální mírou spolehlivostiStředový motor 250W přináší optimální rozložení hmotnosti a zároveň možnost využití převodů kola pro motor. Díky tomu lze podřadit na lehký převod a motor vám do kopce pomůže mnohem větší silou. Kit se montuje na místo původního středu. Součástí je nový „jednotalíř“ s volnoběžkou a nové kliky.

 

Motor má v sobě integrovanou řídící elektroniku se senzorem a napojí se na něj už pouze akumulátor a skrze vodotěsné konektory ergonomické ovladače na řidítkách, brzdové páčky s odpojovači a velký displej s ovládacími tlačítky).

 

Při přestavbě kola na elektrokolo se středovým pohonem se vyjme středové složení – středová osa a místo ní se vloží elektromotor s převodníkem. Díky rozpřevodování síly středového motoru do zadních převodů dochází k efektivnímu využití síly středového motoru a tím pádem i delšímu dojezdu v porovnání se zadním, nebo předním motorem.



VOLITELNÝ DISPLEJ / AKCELERÁTOR - POŽADOVANÝ TYP PROSÍM NAPIŠTE DO POZNÁMKY V OBJEDNÁVCE:

displeje bafang


K ELEKTROMOTORU BUDETE JEŠTĚ POTŘEBOVAT BATERII:

RÁMOVOU

NOSIČOVOU

Výhody oproti motoru vpleteném v kole:

 rozložení hmotnosti = lepší jízdní vlastnosti

–  využití přehazovačky pro motor, tedy možno volit rychlostně pomalý převod do síly a obráceně

– díky využití přehazovačky efektivnější chod a delší dojezd

– odpadá problém s obtížnější výměnou pláště u kola

– univerzální, lze použít prakticky na každém kole se standardním středem.


Technické parametry:
Motor: BLDC 250W/36V
Kroutící moment max.: 80nm podle převodu kola)
Max. otáčky: 83rpm
Max. hluk: 55dB
Řídící jednotka: integrovaná s max. proudem 15A a cut off napětím 30,5V
PAS snímání pedálový senzor): integrovaný
Displej: C965 / 800S (možnost volby jiného displeje za příplatek)
Funkce displeje: aktuální rychlost, najeté km, volba režimu PAS, hodiny (C961), nastavení, podsvícení zap./vyp., průměrná rychlost (C965), teplota (C965), aktuální výkon (C965)
Přední talíř: 46 zubů
Ovladače: akcelerační páčka (možnost dokoupit jako volitelné příslušenství), brzdové páčky s odpojovači (propojeno přes vodotěsné konektory), ovladač s tlačítky
Příslušenství: propojovací kabeláž, senzor rychloměru + magnet, kryt talíře, držák motoru
Hmotnost: 4,2Kg včetně talíře s ozubeným kolem (bez ovladačů)